Saturday, January 3, 2009

Uus

Tere,

Hmm, ma ei mäleta isegi, mil ma viimati kirjutasin... aga ma olen täitsa tubli: eile tervelt mõtlesin blogi peale. :D

Tegelt mulle ei meeldi siia kirjutada, sest see eeldab, et ma pean viis korda sisse logima kuskile ja 5 korda samal ajal jälle teisest kohast välja logima. Jube tüütu. Mõtlen kuskile mujale blogi tegemisele, aga eks näis.

Mulle nii meeldib, et need kolm uue aasta esimest päeva niii ilusad ja päikselised on, kahju, et ma nii palju õues ei tohi olla, et Karliga nt pildistama minna. :( Ma nii lootsin tegelikult, et vaheajal saaks õues olla ja fotoda nii palju kui võimalik.

Aga fotomas käisin ühe korra õhtul kogemata, siin siis midagi:

Särage siis nagu see päike seal taevas, sest varsti on kool.

Ahjaa, Electronic Crew fännid: http://site.halley.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=136&Itemid=1

No comments: