Wednesday, January 21, 2009

Nobodys diary

Tere!

Pff... Mul on uni. Ma alustan sellest. Täiesti uskumatu kui unine ja näljane ma viimasel ajal olen. Okei, see sai alguse esmaspäeval... Ma võin vist lõpmatuseni õgida... Ma loodan, et see ruttu üle läheb, muidu tekib mul rannahooajal kergeid probleeme... *-)

Nonii, mis siis saanud on.. Esmaspäeval läksin raadiosse, mind üllatas mingi tore välismaalane, kes ilmselgelt meenutab türklast... Igatahes ta jõllitamine käis mulle pikapeale juba üsna närvidele... Päriselt ka ja see lehvitamine... *-) Loodetavasti sai ta aru, et ma hõivatud olen, kui mind Siimo süles nägi lõpuks. :D "Sorry, vabandust, my bad" riiight:D. No ja Big püüdis mind ära osta... :D See oli nii nunnu. ;) not.
Igatahes mõtlesin ma, et mis seal ikka, ega ma teda iga päev nägema pea, aga no muidugi istub ta hilisõhtuni raadios nüüd... Pff.. ja seda aasta aega.. Muide! Noorteraadio peab 15. veebruaril oma sünnipäeva :) Koht täpsustamisel, jälgige reklaami ja tšekkige kodulehte! www.noorteraadio.ee ;). Siimo lubas tantsima hakata. ;)
Igatahes oli esmaspäeval esimene politoloogia tund, see oli nii tohutult lahe! Jekimov räägib hullult hästi, ma ikka ei saa veel vahel aru, kuidas need teadmised kõik tulevad. Uskumatu! Igatahes olen ma juba aru saanud, et ta polegi kõige hullem. :)

Teisipäeval raadiosse minnes tabas mind midagi hirmutavat: nimelt kõndisin tänaval ühe mehe taga. Päris pikka aega kõndisin. Korraga tõmbas ta teeäärde ja jäi mind silmitsema.. Ma kõbistasin temast mööda, siis aga astus ta mulle kahtlaselt lähedale ja kõndis mu järel. Mina siis üritasin paaniliselt gravitatsiooni, libedust ja kontsi trotsida ja viimasel kiirusel raadio poole joosta, mis muidugi haledalt läbi kukkus. Tema kiirendas, mina kiirendasin. Õudne on asja juures see, et kogu tee raadioni on praktiliselt pime ja mul tuleb käia mööda kahtlase väärtusega tänavaid. Viimases paanikas üritasin meelde tuletada kõiki enesekaitsenippe ja arvutada kui palju mu konts kellelegi haiget teha võib. Õnneks ei läinud seda siiski vaja, aga jooksmist oli küll kõvasti.
Raadiossejõudes oli seal muidugi see "türklane", juhtmed, TVvennad ja Big. Nojah, istusime siis Encuga natuke tagaruumis ja ajasime Bigiga juttu, kes oli otsustanud, et ma võiks talle "Kallis Big" öelda. Ma muidugi keeldusin, misjärel arvas ta, et "Odav Big" sobib ka. :) Aga "türklane" ( ma pean ta rahvuse välja selgitama:D) ei julenud enam meile Siimoga väga lähedale tulla. :D Vähemalt on piirid selged ;).
Saade oli täitsa tore, teist nädalat järjest vedasin ma kodust kommi kaasa :D. Njämmi. :)

Oh, kuidas ma unustasin, et ma käisin teisipäeval KHK-s ka ju! see on niiii lahe! Mulle jubedalt eilne tund meeldis. Nimelt käisime mööda KHK-d ja vaatasime, mismoodi ehitajad, keevitajad, torumehed ja juuksurid õpivad. Kokki vaatasime ka, mm, kahju, et me siis sinna läksime kui nad koogitegemist alustasid :D . Damnt:D. Igatahes oli see niiiiii äge! Sappy-t nägin ka, ta on ehitaja, minu suureks hämmastuseks. Tema Coca pudel tuli küll enne kui tema, aga pole hullu. :D Üldse tundub mulle,e t seal KHK-s käivad cocahoolikud... igalpool Coca pudelid... Peaks ka sinna minema. :D Õiges kohas vähemalt. :D
Igatahes oli nii äge näha neid ehitatud maju ja riiuleid ja värke, tõsiselt mõnus! Tekkis isu endal ka elektrikkeevitajaehitajaks hakata... :) Kuidas ma jumaldan KHK-s käimist! :)

Tänane päev oli jube unine.. Hommikul ma õnneks kolme paari kingi jalga ei ajanud, aga asjade leidmisega oli küll probleeme. Pluss veel mu mehehääl mata tunnis (Y). Igatahes oli kõik tore, isegi kirjanduse KT läks hästi. Ja need kaks tekstiloome tundi! Wuptiduu, ma poleks eales uskunud, et need lahedad on! Ei, kõik on superhea praegu.
Aga nüüd võiks tegelt ju õppima hakata või mis... *-)

Ps: Kas teadsite, et Siimo ema käib tantsutrennis? Ja kannab kauboimütsi ja kannab pika säärega valgeid saapaid? Ei teadnud? Ma ka mitte, aga see on lihtsalt niiiiiniiiiniiiii ägeeeee! :P

Okei, ma olen lõpetanud, lükkan teile ühe nunnu pildi ka siia siis, et väga igav ei oleks! :)

Tsauplau!

Kerttu

1 comment:

Anonymous said...

Mida.... ! mina pole midagi lubanud, et ma kuskil tantsima hakkan, fa-fa! :D