Saturday, January 24, 2009

Cause you're hot and cold

Tere hommikust,

Kell on täpselt 9.26 ja ma olen üleval. Okei, muidu poleks see isegi ime, aga täna olen ma üksi kodus, seega kõik eeldused kogu pühapäeva mahamagamiseks on ju olemas... Aga ma mõtlesin, et naudin siis üksi kodus olemist, nagu Siimo öelda tavatseb. :P

Eile oli mul filmipäev: hommik algas sellega, et ma proovisin ajalugu õppida... Ma isegi ei tea, mida ma õppima peaks, aga noh, ma igaksjuhuks, eksole. :D Nüüüüd tuli mulle aga meelde, et homme ajalugu ei olegi... :S Pff.. No okei. :D Igatahes tegin ma oma koduseid töid ja siis hakkasin Mihkel Raua "Musta pori näkku" lugema. Super raamat. Nii hea on lugeda kui sa tead, kes kes raamatus on ja nimed tuttavad on. Sal-Sallerist on täitsa mõnus lugeda.
Mulle pole eriti kunagi Raud meeldinud: kui ta veel ETV-s mingit rocki edetabelit tegi, siis ta meeldis mulle, viimasel ajal on ta aga üsna vastukarva käiv. Pärast raamatu lugemist tõusis aga mu arvamus temast väga tugevalt. Ma loodan, et need 5 esimest peatükki ainult peibutised pole, muidu ma solvun! :D Aga kellele natuke meie rocki ja punki legendidest lugeda meeldib, siis lugege, te ei kaota mitte midagi!

Natuke raamatut lugenud, hakkasin filmi vaatama, täpsemalt "A Cinderella Story-t". Sattusin sellele kunagi peale kui see Kanal 2-s oli ja tahtsin hirmsasti uuesti vaadata. Soovitan soojalt, mulle meeldis. Vahva on vaadata, kuidas inimesed muinasjutte tänapäevastavad, (kui seda muidugi professionaalselt seda teha osatakse... mida selles filmis superhästi tehti), siis on ainult hea filmi jälgida. Muidugi ei saa mainimata jätta, et Hilary Duff on nii ilus ja samuti superhea laulja ja samas ka näitleja. :)

Püüdsin ka vasttõmmatud "10 things I hate about you"-nimelist filmi vaadata, aga noh, supakate leidmisega on natuke rasedusi... Tuleb inglise keelt rakendama hakata. Kusjuures, ma olen tähele pannud, et ma saan viimasel ajal prantsuse keelest ka paremini aru kui inglisest iganes... *-) Tore... :D

Mis siis veel...

Siimo otsustas siiski mitte endale autot osta, vaid selle kaugemasse tulevikku lükata, mis muidugi on temast äärmiselt tark ja täiskasvanulik tegu. Rõõm näha, et kellelgi veel seal kahe kõrva vahel hallollus eksisteerib. Nii, et Siimot autoga linna peal vuramas näete ... varsti.. :D

Aga, ega mul muud vist rääkidagi pole, kui meenub, siis sajan siia tagasi. Seniks aga olge tublid ja ärge küüsi ära murdke :D.

Kerttu


PS: Siimo lööb mu veel selle pildi eest maha siin. :D

No comments: