Friday, January 23, 2009

How does it feel?

Joups!

Nüüd on jälle aeg rääkida kahest päevast... Eilne, ehk siis neljapäevane päev oli superlahe. :P Päev oli suhteliselt pikk ja raske, aga esimene tund on nüüd vaba. (Y) Magasin üle mitme nädala 8 tundi. Supertunne oli seepärast terve päeva sees. Cartesiana oli õudusunenägu: me rääkisime terve pool tundi Descartes'ist, teine pool oli matemaatika... Vahepeal oli tunne, et ma olen totaalselt klassi ja tunniga eksinud. Aga, et uurimistööst rääkida? Ei no muidugi mitte, eksole.
Pärast kooli läksime Kristiniga kinno "Videvikku" vaatama. Ma olen seda tohutult kaua vaadata tahtnud ja viimaks nüüd siis sain. :P Superäge oli... :) Mulle meeldis. Tegelt tahaks seda uut multikat ka vaadata, oli "Välk" vist... :D See hamster oli nii kobe ja pervert:D. Nagu mina juba. :D Kui see kobeduse värk välja arvata :) . Igatahes multikas on äge. :D
Kinos käidud nägime Siimot, tema panime siis bussijaama ja kappasime Kristiniga Coffee In-i. Jap, Kristin on minust suutnud koolitada iiri kreemiga kohvihullu. :D Siis tatsasime bussijaama tagasi. :D Mul oli natuke kehv tunne ja siis ma pidin Siimole Cocat viima, mis siis, et talle Light ei meeldi. :D
Tagasiteel koju hakkasime meenutama, jutustama ja nostalgitsema. Rääkisime, mis juhtunud, pakikestest ja muudest asjadest :). Nii tore on rääkida kellegagi, kes viitsib arutleda poliitika, kooli, ajalehtede ja rassismi teemal. :) Selle pärast mulle Kristiniga rääkida meeldibki. Kahju ainult, et see nii ruttu läbi sai. :( aga teine kord ju veel, eks. :)
Ahjaa, kojujõudes avasin Kristini kingituse ka, ta kinkis mulle niiiii nunnud tuduriided, see vend seal peal on nii minu nägu. :D Päriselt ka, kahju, et te seda ei näe ;). Aitäh, muska. :) (L)

Reedene päev oli ilmselgelt mõttekas... Hommikul oli kaks kekat... Jooksin oma viimased kaheksa ringi ära ja siis tegime võrkpalli ja niisama kiirendusharjutusi.
Siis, kui ma olin kodus megakiiresti teinud, et politoloogiasse jõuda, tuli Kätlin jutuga, et Jekki ei olegi, mis tähendab, et kaks tundi jäävad ära. Ehk siis ootas mind vaba tund, tund, vaba tund ja tund. Mõtlesin uttu tõmmata, aga Kätlin keelas ära. :D Siis läksime Hesburgerisse õgima, mis oli pärast kekat ilmselgelt imehea mõte. :D Tagasi ei suutnud eriti tulla, aga me veeresime siis. :)
Siis tuli jälle prantsa ja siis vaba tund. Selle kulutasime Kätliniga juturääkimisele. Uskumatu kui palju ma temast teada sain. Ja oi, kellest ja millest ma temaga kõik rääkida sain. :) Lihtsalt niiii hea oli juttu rääkida ja mitte millegi pärast põdeda, kahju jällegi, et aega niii vähe oli. :(
Igatahes oli tore. :)

Pärast mõttetut päeva kobistasin end koju ja siis vantsisin jala ühest linnaotsast teise, et Siimole tööle vastu minna. Mis muud mul ikka teha oli. :) Ordi ees helistasin talle ja küsisin, kas ta varem ei taha ära tulla, a ta ei saanud aru, et ma teda ootan. :D Mis muidugi mu plaan oligi. :D Igatahes läksime siis ära koju ja siia ma jõudnud olengi. :)

Emme tõi mulle Raua "Musta pori näkku," mida ma niiiii ammu tahtnud olen ja mõned muud raamatud ka, seega läheb lugemiseks. :)


Ahjaa, ma nüüd tõmban endale "The Cinderella Story" ka, see niiii armas film lihtsalt. Aitäh, Siimo, filmipisiku eest, eks. :D

Tsauplau seniks,

Kerttu

No comments: