Tuesday, January 6, 2009

:(

Joukidijoujou,

Eile, ehk siis esmaspäeval läksin kooli... Täitsa tore oli: keemias tunnikas "5" ja TV raskem ülesanne "4" :P. Täitsa rahul olen, keemia meeldib juba hullupööra mulle nagu füüsikagi. :P
Hmm, päev iseenesest oli huvitav... Arlega oli geograafia vääääga hullult vasakule, aga naerda sai. :D Klassijuhatajatunnist, Mariest ja Raidist ei tasu vist rääkidagi, see oli liiga jube. Pildid siiani silme ees, aitäh, Rait. :D
Õhtul jooksin siis raadiosse ja siis hakkas jubemarukole paha, kõht hakkas valutama ja süda oli paha. Õnneks läks see üle niipea kui ma Siimole sülle oli karanud kui ma teda ukses sisse tulemas nägin. :D Mul on kohati natuke kahju ta kätest, aga samas, ma hoiatasin teda :D. Igatahes sai ta oma kõdikuuri kätte, nii et Kerttu ülesanne oli nagu täidetud.

Siis aga õnnestus mul muidugi kõik ühe tobeda põhimõtte pärast ära rikkuda, aga me saime sellest lõpuks üle. :) Ütleme ausalt: niimoodi ei ole ma vist vääga ammu kellegi pärast nutnud.

Niih, öö oli õudne: kõht valutas ja süda oli paha, ehk siis kõhugripp ründab Kerttut. Õnneks hommikuks oli kõik üle läinud ja kui ma hommikul vanaemaga huvitava vestlust (8-)) pidasin, siis hakkas jälle kõik peale... Kooli läksin sellegipoolest, sest isu õhtul raadiosse saada oli liiga suur. Kahjuks ei suutnud ma üle elada rohkem kui ühe tunni. Kirjanduse tund pole kunagi nii piin olnud, päriselt ka.
Taarusin siis koju, helistasin veel Siimole ja vabandasin, et õhtul saatesse jõuda ei pruugi, aga tervis läks kohe tema häält kuuldes kolmveerand pügala võrra paremaks. :)

Nüüd on aga juba täitsa hea olla, nii et õhtul kuuleb Kerttut vähemalt ühe tunni raadios kui mitte rohkem. :)

Kui keegi peaks kuldkalakest nägema, öelge talle, et Kerttu tahaks terveks saada... Aitäh. :)

Olge terved, või vähemasti tervemad kui mina!

Kerttukas :)

No comments: