Thursday, February 19, 2009

Why don't you play louder?

Wuptdiduu!

Emm, jahm, mind oli siin viimati näha... emm... 4 päeva tagasi. :D Andke andeks, enam ei tee :D. Ütleme nii, et mul on jälle tohutult kiire olnud..

Alustades esmaspäevast... Niisama toredalt veetsin oma päeva koolis kui õhtul raadiosse läksin ja Big uuris ja puuris, miks ma ikka koolitusel pole ja nii. :D Vaene Kati tuli ja seletas, kuidas üks paarike muudkui keset koolitust musitab, kallistab ja suudleb. :D Meie Siimoga ei suutnud ära naerda, sest Big ja Kati olid totaalselt paanikas sellest. :D
Teisipäeva hommikul said mu unehäired tõestust, nimelt olin ma vist öösel raskemalt koduseid töid teinud, igatahes olid mul padja kõrval kenasti õpikud, päevik ja vihikud. :D Ma ehmatasin alguses täitsa ära kui seda virna nägin. :D Käisin Kutsekas ka... Ma ju olin kirja jälle valesti lugenud ja ronisin kohale tund aega enne algust. (selle peale paneks ma siia selle "ougaad" lõusta, aga kahjuks mul pole seda siin :( ) Kahju, et see asi läbi saama hakkab, täitsa tore oli... :(
Õhtul enne saadet istsuime Siimoga rahulikult diivanil kui tuli Raico, kes vaatas meile otsa, tegi suured silmad ja küsis:"Misasja? Mis teiega juhtunud on?? Miks te teineteise kõrval istute?" :D Meil polnud muud teha kui selle üle lihtsalt naerma hakata. :D Mulder torkas seepeale vahele, et pole ime kah, miks teisipäeviti alati päike paistab ja Kerttul juuksed sassis on. :D (A)
Kolmapäev oli unine nagu ikka... Tänane aga... Õh, kust ma küll alustan. See päev algas jubedalt... Nimelt oli meil teisipäeval kokku lepitud, et tänasele lõputööle KHK-s olen ma mineja ja KHK-st saan tõendi ka selle kohta.. Kõik oli tore kui ma eile õhtul teada sain, et TDL on otsustanud aktuse aega muuta ja selle neljapäevale tuua, mis tähendas, et ma pidin täna kell 13 kahes kohas korraga olema. Mind aga, on ainult üks... Seega ütlesin juba eile ära, et mind ei ole, aga kes see mind ikka kuulab, eksole. Hommikul tuli välja, et mu päev on vabastamata, mis tähendab, et ma panin kogu päeva poppi. Kooli ei saanud minna, sest kaheks KT-ks oli õppimata. Palju õnne.
Kooli jõudes sain Jõksilt vastu pead, et miks ma teksadega olen. Saatis mu siis koju, alguses tahtis rahvariideid mulle selga kupatada, millest ma ka keeldusin. Läksime tülli ja karjusime teineteise peale, sest ma vihastasin, kuidas ta täiesti pohhuistlikult käitus sellesse, et ma pean KHK-s oma kursuse lõpetama. Ma tegin sellle talle muidugi valjuhäälselt selgeks ka.
Hiljem ei suutnud ta siis ära vabandada... andis lillekese ja muudkui vabandas. See oli juba halenaljakas.
KHK-sse jõudsin kell 15. Üritus hakkas läbi saama, aga parem hilja kui mitte kunagi ju? Igatahes, jah... Täiesti õudne... Ma ei tea, miks ma endale jälle pähe lasin istuda, aga pärast sellist asja ma totaalselt keeldun asjadest TDL-i heaks tegema ja nii ongi!

Mu arvuti on otsi andmas: ta on nii aeglaseks läinud, et ma ei teagi... Siimo ütleb seepeale, et uut Wini on peale vaja :D.
Ma hakkan oma uurimistööd juba varsti tegema :P.

Ma olen Karli iga päev näinud, see on täitsa positiivne :P. Meil pidi mingi magneetiline tõmme olema vms, nagu ta väidab. :D

Ega ma muud tegelt ei oskagi rääkida, edu teile !

(Esimene pilt on Siimo kunstiteos. :) )

No comments: