Friday, February 6, 2009

Next plane home

Uskumatu, täna on reede! Jee, wuptdiduuuuu! (L) Pole suutnud ära oodata.

Aaa... ee, te olete ka siin... tere (A) :).

Mul on ülimalt mõnusad kaks päeva olnud... peaaegu. Eile, ehk siis neljapäeval magasin öösel tervelt 4,5 tundi! Jee! Kell 6 hommikul on niii hea tõusta, kui sa eriti magada pole saanud. Jaa...
Terve vaba tunni passisin vanaema juures ja magasin natuke oma poolt tundi välja. Pärast seda olin ma veel väsinum ja ei suutnud mitte kooli end vedada, aga lõpuks ma sinna oma tee leidsin. Ajalugu oli tore: nimelt kontrolliti me TV-sid... Õnn oli, et mul enamus tehtud oli, vähemalt ei kuulnud ma seda "Kas ma mitte ei eksi, kui Teie näol on tegemist ÕE presidendiga?" See, muide, minu puhul on vahepeal üsnagi tavaline... Nagu oleks ma imeinimene selle pärast. Kah mul asi.
Igatahes käisin pool päeva unes ja näljas kinni. Kõige toredam oli see, kui ma lõpuks otsustasin, et ma tahan Aune ja Varjega intekat teha, siis tuli välja, et mikker on tühjaks saanud, palju õnne. Ma ei saa seda laadida ka, surugu ma palju iganes tahan seda juhet sinna taha... Pff :( Siis vedasin aga Aune endaga sööma kaasa ja ostsin endale jälle seda head Napoleoni kooki, nämmi, ma olen sellest kaks päeva mõelnud. :D Kati väidab küll suure suuga, et see nii rasvane ja ma ei peaks seda sööma, aga nagu me Aunega talle selgeks tegime:"Katikallis, mida rohkem rasva, seda rohkem on poistel ju midagi katsuda!:D" Selle peale ei öelnud ta enam midagi. :D
Mata KT oli ka üsna tore: Oidjärv tuli poole KT ajal minu laua kõrvale ja seisis ja vaatas, mida ma kirjutan ja siis vedas oma näo vastu minu nägu... See oli äärmiselt kahtlane... Ehk ta kontrollis, ega ma magama pole jäänud või midagi... *-) Eniveis, minu koolipäev lõppeski mata KT-ga. Siis vedasin ma end koju ja jooksin natukese aja pärast arsti juurde.
See oli totaalselt kuskil imelikus kohas ja ma jätsin endale nagu ikka vähemalt pool tundi ekslemisaega, mida ma hiljem kirusin, sest need samad pool tundi tuli mul ukse taga istuda.
Istudes seal mõnusas pehmes tugitoolis ja unega võideldes, äratas mind üles kaks madalat meeshäält. Need olid kaks politseinikut. Alguses mõtlesin, et kas üks ei julge ise arsti juurde tulla või, aga siis tuli välja, et nad otsisid kedagi. Mulle pole kunagi ametivõimud meeldinud... seega läksid mul jalad nõrgaks ja ma hakkasin paaniliselt oma küüsi põrnitsema ja neid näppima. "Siin 212, me oleme kohal, kus see naine on?" küsis korraga üks.. Sellega tuli mul nii mõndagi meelde... :D *-) Mis teha, kui mul Reporteris tutvusi, khm, on... :D See äratas mu üles...
Õnneks läksid nad üsna varsti ära ka, üks politseinikest juba isegi naeris mu üle vaikselt, kui ma juba 15 minutit paaniliselt oma küüsi olin jõllitanud ja kordagi pilku ei tõstnud. :D
Ma ootasin seal arsti ukse taga tervelt 45 minutit rohkem kui oleksin pidanud... Lõpuks sisse saades küsiti mult selliseid asju, et ma eluski neile vastata ei osanud, "Mis ajal sul peavalud hakkasid?" no kust mina pean mäletama? "Kas need hüppavad sul ühelt poolelt teisele?" jah, mu peavalu hüppab, gaad. "Kas sa tablette ikka sööd, suudad sa peavalusid ennetada?" Jah, ma vihkan tablette, ma ei söö neid ja ma ei suuda oma peavalusid ennetada, mis krdi küsimusi?!
Päeva pirn oli siis kui mind veeti vereproovi võtma. Andsin oma kaks käpakest siis õele ette ja tema vaatas mulle otsa:"Nii, millisel käel sul need geelküüned siis on?" Ma muigasin ja tuletasin meelde hiljutist skandaali, kus ühelt neiult keelduti verd võtmast, sest tal geelikad olid. Mõtlesin, et mind ootab sama saatus. :D "On sul need eemaldatavad või on koguaeg peal?" küsis arst ja vaatas ikka veel mu küüsi. Väitsin, et need on jah mul olemas koguaeg ja ei kuku ära (okei, kukuvad:D). Siis küsis ta:"Kas sa saad nendega kõike teha? Või tekib probleeme ka?" Ju tädil oli vist küünte vastu huvi ja tahtis endale ka. :D Mul on hea küünetehnik, ma võin soovitada ;). Igatahes lõpuks võttis ta mult selle vere ära ja probleemi ei olnudki. :D Lõpuks sain siis koju ja minu üllatuseks helistas isegi Siimo mulle. : ) Üllatus seepärast, et tavaliselt ei helista ta mulle kunagi, aga näed. :P

Reedene, ehk siis tänane. Ma üleüldse mõtlesin, et ei viitsi enam täna kooli minna ja, et alustan oma nädalavahetust vähe varem, aga hommikul mõtlesin ümber, sest politoloogia tund täna ju. :D Ma olen tõeline politoloogia fänn! Jekimov räägib tohutult huvitavalt, tõesti on lahe kuulata! Kadi ütles täna, et ma oleks pidanud ikka TKoG-sse minema... see muutis mu jälle natuke kurvaks...
Aga okei, sinnani jõuab... Hommikul oli mul totaalselt kiire, sest ema oli ise hiljem ärganud ja mind ka seega hiljem äratanud, seega oli mul vanaema juurde jõudmiseks aega ainult krohv näkku visata, kehalise riided kokku panna ja A le Coq spordimaja suunas ajama panna. Okei, pidin kekaõpsile pikalt ja laialt seletama, miks mind spordipäeval ei olnud. Viimaks "andis ta mulle andeks" ja ütles, et tal on jubedamalt moodi kahju, et ma ei jooksnud. :) Keka tund oli ikka tõeliselt väsitav: me tegime mingeid hüppenööri harjutusi, mis totaalselt läbi võtsid ja pärast oli veel jooks ka. Tund lõppes korvpalliga ja mingi 10 korda ühest väljaku poolest teise jooksmisega. :D Siis ma enam ei tõusnud sealt põrandalt, aga selline keka mulle tegelt meeldibki, vähemalt midagi kasu sellest :).
Kooli jõudes nägin Raiti, ta karjus juba enne kui olin uksest sisse saanud:" Sind ma otsisingi!" :D Nii nunnu, eksole. :D Tegelt tuli välja, et tal oli vaja minuga juttu alustada ja mõtles, et alustab siis nii. :D Aga me jõudsime järeldusele, et Rait on järgmine potensiaalne TDL-i direktor, värisege. :D

Siis tuli POLITOLOOGIAAAA! Jeee :D Ainult mina suudan seal tunnis 6 lehte täis kirjutada:D. Tõsiselt. Kõik magavad seal, ajavad omavahel juttu niipalju kui Jek lubab ja mängivad niisama telefoniga või midagi muud. Mina kuulan ja muudkui kirjutan ja kirjutan ja kirjutan veelkord. Niii head tundi ei ole küll rohkem kui politoloogia on. Uskumatu kui huvitavaks ja põnevaks üks õpetaja suudab oma aine teha. Lihtsalt nii lahe, mu arvamus Jeki kohta tõuseb kohe iga tunniga 20 pügala võrra. Uskuge mind, kui te kord Jeki tundi lähete, saate samasuguse laksu... kui teid muidugi politoloogia, ajalugu ja muud põnevad faktid huvitavad. :)
Pärast politoloogiat oli juba igav, päev lõppes eesti keelega. Nii vahva: ma sain totaaselt Heinmaalt piki pead selle eest, et julgesin "pedaja" seletuseks "kask" öelda... Enam ma seal tunnis suud lahti ei tee... :S
Pärast seda korjasin oma 7 asja kokku ja tulin kodu poole tulema. :)
Ma ei tea, mida teie teete, aga mina keeran küll magama nüüd! :)

Kena nädalavahetust!
Kerttu

No comments: