Wednesday, March 11, 2009

Sefiirikiiiiiiiiissssuuuu

Joukdidou,

Kes ei tea, siis kell on 7.34 ja ma passin kodus. Ma olen jälle haigeks jäänud... Oeh jah... Kurk on nii valus juba kesteabmispäevast. Nüüd passin ma kodus ja valutan kurku... Üldse kardan ma, et ma saan selle sama toreda lümfisõlmepaistetuse, mis mul eelmine vaheaeg oli... See algas samamoodi... Mingi gripiepideemia pidi jälle ringi liikuma: rahval on kõhuvalud, peavalud ja süda on mega paha... Gäthlin läks eile isegi haiglasse selle peale... Täitsa jama ju.. Kui Irelie seda rääkinud oli, hakkas mul ka kõht suht valutama. :D Loodetavasti saan ma ikka vaheaega nautida, mitte jälle antibiootikumidega sõber olla..
Üritasin vektordada ka... Aga nagu ikka läks see sinna... kaugele... hästi kaugele minust... *-)

Nüüd OLEN ma veendunud,et kõik elektroonilised 21. sajandi vidinad mind vihkavad... Nimelt... Eelmisel reedel ütles mu läpaka klaver lõplikult üles... Ainus asi oli see, et ma sain Siimole läbi MSN-i "probleem" öelda... :D Ja see jäi ka mu viimaks sõnaks... :( Siimo ütleb, et mu mõni kuu tagasi, läpasse aetud Coca hakkab seal oma tööd nüüd tegema... Pff... Sain Liilt siis jubina, millega oma kaks lärmakat klaverit arvutiga ühendasin ja nüüd siis üritan kuidagi kirjutada... Muidugi on mu arvuti üldse otsaandmise äärel... Loobib oma suva järgi aknaid kinni, arvab, et ta võib ka vestlustes osaleda, öeldes aeg-ajalt "gh~" vms... Või arvab, et kaks rida k-tähtesid on ka vajalikud...
Siis olen mitu päeva nagu jobu endale seda jubinat taga ajanud, mida klaveri ja arvuti vahele ühendada... Lähen poodi ja ütlen,et "Mul on seda jubinat vaja", siis vaadatakse mulle hetk otsa ja öeldakse:"Meil ei ole." Ja nii ma muudkui käin... ja käin... ja käin... :S

Eile ütles mu kena roosa telefon üles... Ma vist loopisin teda jälle kuskile. :D Igatahes ei leia ta enam ühtki leviauku ja ei suhtle minuga absoluutselt. :D Grr, ütlen ma selle peale... Päriselt ka nagu. :D

Mis siis veel... Koolis on ka tore jah... :D Mina ja Rait oleme Rosenfeldtile totaalselks õudusunenäoks... :D Esmaspäeval töölehte täites, me itsitasime ja rääkisime vist natuke liiga kõva häälega. :D Mina ei ole süüdi, et Rait tahtis tobedaid lauseid sinna kirjutada ja mind sellega kiusas... Reported speech pole nagunii meie rida ju. :D Igatahes saime me Raidiga kõvasti varem tunnist ära :D.
Teisipäeval oli ka inka tund tore: Rait aevastas ja nuuskas nii tobedalt naljakalt, et ma keset tundi naerma purskasin, Rosenfeldt minu järel. :D Ja siis me naersime ja naersime. :D Keegi ei saanud asjast aru ja Rait muutus järjest vihasemaks. :D Lõpuks ma küsisin talt:"Sa ikka saad aru, et su üle naerdakse praegu jah?" :D Rait läks näost siniseks, siis roheliseks ja siis kollaseks ja urises:"Jah!" :D Rosenfeldt ütles aga:"Tegelikult ma ei naera üldse Raidi üle, vaid sinu, Kerttu. Sina hakkasid naerma ja mina sinu järel":D Vähe feil siis. :D Rait mõnitas mind veel tund aega järjest sellega. :D

Hmm, oma kirjandusega kaklen kaa... Sain mingi töö jälle "3" ja nüüd tuleb kursus "3", mitte, et ta muidu midagi muud oleks tulnud, eksole... Ma olen ka hästi rõõmus, jah... Ema küsis eile, et kas ma ise olen rahul sellega... Loomulikult mitte... Aga jah, Heinmaa kirjutas mulle tööle "Minu arvates ei saa neid tegelasi nii mõista. Kahjuks jah" Mis krdi ajast õpetaja töösse enda arvamust kirjutab?! Või siis minu vastuse järele "Kahjuks vastasid mööda!" WTF?! Halleluuja kirjandus ja eesti keel... 9 aastat armastatud tunnid... Ja nüüd ained, mida ma vihkan, kardan ja kogu südamest jälestan... Uskumatu, kuidas keskkooliõpetaja valib endale lemmikud ja siis poputab, ninnutab ja nännutab neid... Sellised asjad jäid kuskile põhikooli tasandile...
Sellega seoses istusin eile füüsika tunnis ja libistasin pilgu üle enda ees oleva lehe, seal olid KHK Kutsevõistluse alad... Pilk jäi pidama "raamatupidamise" kohal... Ja siis ma mõtlesin, et "kõik, sinna ma lähen!" muidugimõista ei ole see alates põhiharidusest. Ma olin niiii nördinud ja vihane, et ei suutnud enam pisareid tagasi hoida.

Nüüd püüan ma edasi mingitpidi vektordada ehk ja siis vajun õpikute ja töövihikute vahele õppima... Mul ENDISELT on 18 lehte vaja ajaloo töövihikus teha... :D

Olge tublid ja püsige tervena!

Pildid on siis minu tehtud, peale selle Hello Kitty. See on siis minu vektordatav pilt või midagi. :D Ülejäänud pildid on pühapäeva looming. :) Viimasel pildil on Karl, mu vennaraas siis. :)(L)

No comments: