Thursday, March 12, 2009

And again, again...





Jälle mina. :D

Jah, alguses ei saa vedama, pärast ei saa enam pidama... :P Mis teha, mõtlesin, et sajan jälle sisse ja ütlen kaks sõna. :P
Tervis on täitsa normaalne: urisen ikka veel, aga nohu ei ole ja pea tuikab ka natuke otsas, aga see on vist ajaloost pigem... :P Ma avastasin, et mu TV lehtede arv on kasvanud 21-ni. Palju õnne mulle. :) Varsti hakkan tegema... või noh... jah...
Homme kooli ei lähe, ravin end veel kodus, et siis kenasti vaheajaks jalul olla ja möllata. Seega, minu jaoks on vaheaeg alanud. Jeeeei. :) Kaks päeva varem, aga alanud. Böö teile, kes te veel koolipinki litsute ja nühite. :P Tegelt homsest ajaloo-ja politoloogia tunnist tunnen ma küll puudust... ja prantsuse keele tundi võiks ka minna, aga noh, ei ole hullu. : )

Emme tuli koju ja siis ma ajasin temaga niisama juttu... Rääkisin endast ja Siimost ( ehk siis Koogipaarist:D) mille peale tema ainult muigas ja niisama küsimusi küsis. Rõõmsalt teatasin talle, et ma tahan 12.12.2012 abielluda... :D Ema vaatas natuke lakke, mõtles... mõtles ja ütles siis:"Oh, vähemalt on sul siis veel natuke aega!" :D Paaniliselt hakkas ta mind ümber veenma pärast seda koogijuttu kui ta tegi mulle ikka selgeks, et veel abielluda pole mõtet:D.
Siis aga läks jutt sellele, et ma raamatupidamisest huvitun. Emme on küll öelnud, et ma ei peaks sama tööd tegema, mida tema, aga nähes kui väga ma majandust armastan, lõpetas ta selle jutu. Seega, minust saab tüüpiline raamatupidaja: pika jopega, mida ma vähemalt 20 aastat järjest kannan ja kapuuts peas ringi käin. :D Need, muide, on tüüpilised raamatupidajad. :D Ma muidu hakkaks sekretäriks, aga Siimo ütles, et sekretärid on ilusad, blondid ja direktoritele flirtimiseks, seega minu puhul ei mängi vist välja. :) Aga eks ta teab, millega ta riskib ;).
Igatahes andis emme mulle natuke raamatupidamise töid teha. Hästi suure hunniku tšekke, klambreid ja käskis need kenasti kuupäevalisse järjestusse panna. Siis klammerdasin need õigete paberite külge hiljem veel kinni ja oligi kõik. Sain väheke kirjutada ka. Oi, kuidas mulle need asjad meeldivad, mis siis, et teie arvates suht mitte midagi, aga mina olen laes õnnest. :) Tegelt juba siis kui ma 5- või 6-aastane oli, andis ta mulle selliseid pisemaid töid, millega kätt harjutada ja mina istusin kabinetis ja tegin kõike emme järgi. :) Nii vahva ju!:)
Ei, kui te nüüd arvate, et ma noorsootöötajaks enam üldse saada ei taha, siis te eksite - tahan küll ja väga tahan ja TPS ootab mind, nii et;). Aga Mainor tundub ka hea valik olevat... seal on isegi ju psühholoogia, ma sain ka nüüd teada. :P Oeh, nii palju valikuid, aga üks Kerttu. :)

Ahjaa, rändasin väheke Buduaaris ka ringi, leidsin teema Vähk meestest... :P Keegi küsis, et mis neid eriti võlub:P. Nüüd ma tean, millega ma Siimo ära võluda saan - SÖÖÖÖGIGA:D Tõsiselt ka, kui midagi vaja pidavat olema, siis tulevat Vähkidele söögiga läheneda ja saabki kõik, mida tahta... Õõõu, Siiiiiimoooo (A) :D
Rääkige mulle veel, mis neid peale kuuvalgel jalutamise, söögi ja romantika köidab? :P

No comments: