Saturday, March 14, 2009

Dilly dally

Jeika!:)

Täna oli siis "Tsau" ja "Okei"-vaba päev... "Tsauga" oli asi natuke raskem... selle kasutamist ei osanud ma kuidagi ära lõpetada, "Okei"d aga täna kasutasin väga vähesel määral. Ma olen uhke ka enda üle veel sellepärast :).

Hommik algas sellega, et ma hakkasin oma majandusõpikut lugema. Emmel oli hiiglama raske mind sealt eemale tirida ja autosse istuma panna, sest ma olin nõuks võtnud peatüki läbi lugeda. :) Mina ei olnud üldse süüdi, et ma igat lehekülge aeglaselt ja mõnuga lugesin ja seetõttu ca 30 minutit veetsin (A). Oli-oli heaaaa(A) :P.

Igatahes sai minul ja Siimol täna 5 kuud täis. :) Selle tõttu tuli ta mulle külla ka täna. :) Minu juurde jõudsime olime mõlemad unised, mina suutsin vaevu oma silmi kinni panna, totukas ei tahtnud aga kõrval üldse mitte magama ka jääda ju. :D Muudkui siples ja pilgutas silmi. :D Oi, kuidas ma eile planeerisin, et mis me teeme ja kuidas ja miks, aga noh, sinna need asjad jäidki... :D Ilmselgelt olime täna liiga vähe koos, aga asi seegi. Lõbus oli vähemalt. Mitte, et meil muidu üldse lõbus ei oleks, eks. :D 3 oli ja kõik need feilisid ;) Siimo teab, millest ma räägin ;);).

Igatahes kui Siimo oli koju läinud, hakkasin ma filmi vaatama, seekord siis "Sex drive-i". Ütleme nii, et ma lootsin rohkem seksi. :D Ei, päriselt ka. :D Ainult roppsõnu tuli sealt nagu valingust, seksi aga mõnel üksikul korral... Mis sex drive see siis on?! :D Aga film on väga äge, mulle meeldis, soovitan teilgi vaadata. :)

Mis ma veel rääkida oskan... Hmm... :) Ahjaa, facebooki tegin endale kasutaja, aga ilmselgelt ei oska ma seda kasutada:D. Jube koht... Ma ei saa aru, kas ma kirjutan mingeid teatisi iseendale või mõnele sõbrannale. :D Täiesti kahtlane värk, ma ütlen. :D
Otsustasin hakata seriaale ka tõmbama, selleks küsisin Rasmuselt kutset tvtorrent.com-i... Rasmus oli hea:

(20:34)
Rass:


Lii rääkis sulle igast reeglid ka ära, et kui ei upi saad banni jms?
(20:34) Kerttu\\ Ingel k:Mkm, ei rääkinud...
(20:35) Rass:Küsi talt täpsemalt, ta õpetab sind :D.Aga ma saadan sulle algul 10GB et saad algul midagi 10gb eest tõmmata.
(20:35) Rass:Siin tuleb üles ka laadida, aga selleks illegaalne programm. Encu võib ka sind õpetada:D
Jah, kõik hakake mind nüüd õpetama. :D Sest, et ma ei osanud ka seal midagi tarka teha. :D Rasmusest nii palju, et ma ikka veel tahaks teda kiusata, aga ta senini pole vedu võtnud :(.

Muide... Ma arvan, et mu arvutil on meest vaja. :D Nimelt nagu ma rääkinud olen, klaver ei tööta... Seniajani ei töödanud, kuni Siimo täna tuli, käpakese korra külge pani ja see jobudus elueest kirjutama hakkas. :D Tulin mina, otsustas klaver, et pole neid klahve mulle vaja... :D Tuli Siimo, kaks näpuliigutust ja see jälle töötas :O. Ilmselgelt meeldivad talle ITimehed, vms... :D Grr, ma ei või, ma ütlen. :D

Mu emme sõidab homme ära Pärnusse, piiiiiiidduuuuuuu!:D Mahlapidu otseloomulikult ;). Kerttu on nädal aega koos Karli ja isaga kodus, jipikajee. :D Ta tassib mul jälle pool elamist kaasa, tule taevas appi, nagu ta sinna elama läheks vms.:D
Igatahes... homme hakkan ma küll vektordama!:D Mul on terve hunnik õpetusi ja oioi kui jälle midagi välja ei tule. :)

Midagi muud ma hetkel küll rääkida ei oska, sabad rõngasse ja rõõmsalt kevadesse! :)

Btw, õp. Veider ei tohi küll ära minna:(. Jutt mu mataõpsist siis. :( Jama asi ju, ta on nii vahva. :)

Sägäns:)

No comments: