Sunday, March 15, 2009

All about you


Jeiii!

Ma ei tea, miks ma siia nüüd iga päev olen kirjutama hakanud vms. :D Tegelikult tahtsin ma siia ühe pildi panna, mille täna hommikul natuke pärast 7t tegin. Päikesetõus siis Kerttu aknast. Muidugi tormasin ma siis kaameraga välja ja kukkusin klõpsima, aga see pilt jäi kõige rohkem silma ka. :)

Emme läkski nüüd ära. :P Piiiiiidu, seniajani kui isa ja Karl koju tagasi tulevad, muidugi. :P Mõtlesin, et peaks vektordama hakkama, seega tuleb nüüd mõni normaalne õpetus genereerida ja siis vaadata, mis saama hakkab. :P
Ma hakkasin isegi mingit täiesti tundmatut seriaali tõmbama... Nimeks oli vist "About a girl" vms. No, ma ei tea, kui see mingi jama on... :D

Mm, muide... Ma ütlesin eile, et jah, meil sai Siimoga 5 kuud täis, aga ma vist unustasin mainida, et ma armastan teda :). Nüüd siis teate :)

No comments: