Friday, April 3, 2009

Naeratus

Trrr-trrr-trrr, äratus! :P

Juhheika, esmalt mainin ära, et mulle on tohutult Up & down meeldima hakanud. Täitsa kohutav kohe. :D See on siis Halley algusaegne ansambel. :P
See selleks. :)

Eile käis Kerttu trennis, jeika. :D Isegi Alouette-i žüriis olemisest loobusin, sest tahtsin trenni minna, mis siis, et mul ideepoolest nädal aega trenni ja kehalise keeldu on oma haige käpa pärast. Kekasse ei jõudnud ma tõesti, jah... (A) :D Pole vist kolm nädalat käinud ja nüüd kui Suur Reede tuleb, ei jõua ma sinna jälle. Upsi. :D Igatahes eile olin siis trennis. Esmalt tahtis Heigo meid aeroobikasse panna. Kuna Kätlin on trennivõimetu mõned kuud arvatavasti, siis olen mina hetkel ka trennis ainus tüdruk kui Aune otsustab mitte käima hakata. :D Nii... Seletas siis Heigo meile veel kaheksasest paadist midagi ja käskis üles aeroobikasse minna jõutreeningule. Tund aega oli aega... Kui kell uut trenni näitas, voolas saal inimesi täis, kuna meie regatud polnud, ei julenud sinna ka sisse minna. Meie õnnetuseks tuli Heigo just veerand trenni peal sisse ja ksis, miks me trennis pole. :D Noh, siis oli jama. :D Igatahes sai ta me peale kurjaks ja nii vedas ta meid enda järel kenasti ergomeetrite ruumi. Kätlin läks venitama, mind pandi aerutama. :D Mitte sõudma, vaid aerutama, sellise pika šeksika tokiga. :D Jube oli, käed võttis ikka täitsa läbi.
Heigo õppis mu nime pool trenni, käis ja küsis Kätult iga kord, et kumba pidi see siis oli, kas Kerttu-Kadi või Kadi-Kerttu. :D Lõpuks ma tegin talle selgeks, et ma võin vabalt Kerttu ka olla, siis oli ta nii õnnelik, sest iga kord kui ta mulle Kadi-Kerttu ütles, sai ta nii minu kui Kätu käest sõimata. :D Igatahes kui ta korraks oli ära läinud ja mina venitasin, kostus korraga Heigo megakõva hääl "KERTTUUUUU!" mina siis jooksin ja küsiisn, et jah, mis ma tegema pean... Siis vastas Heigo,et :" Mine ergomeetrile, Sina nii lihtsalt ei pääse!" , ma siis ütlesin,et "Väga hea!" ta jäi mulle suurte silmadega otsa jõllitama... :D Igatahes nii ma seal peal siis sõudsin... Heigo kõrval oli aga mingi kursavend, kes seletas, et ma ikka hoian selga valesti, selle peale ütles trenku talle:"Ole vait! Ta sõuab paremini kui sina, sa vana looder!" mille peale kutt ütles, et:" Ta ei sõidagi sul ju, uimerdab ergomeetri otsas ainult!" siis sai Heigo kurjaks ja vastas:" Sa tahad väga sealt eesaknast välja lennata, eks?" :D igatahes mul oli lõbus nende kaklust kuulata ja samal ajal pidin nutma hakkama, sest tädid mu kõrval sõudsid nii valesti lihtsalt. Kallikesed, ega te 9t sõudma ei pea, jummeluke :S.
No ja muidugi ma hoian ju selga ja jalgu ja asju valesti, see oli nii naljakas juba, kuidas trennikaaslased ( mida seekord oli 2: üks kutt ja Kätukas ) pidid rääkima, mida ma valesti teen. :D Suht jube oli. :D Ja legendaarne lause:"Kerttu, hoia pea otse!" see on võrdväärne juba "Kätlin, KÄED!" lausega. :D
Nii palju siis trennist. :) Kedagi vist ei kotigi, ega ju. :)

Täna aga... Noh, kell on 10.02, ma olen üleval ja valmis tegudeks! :P Ma nägin haigeid unesid ka... Keemia järeltööd ja mata kontrolltööd mingit... :D No, ja siis kuidas ma oma kolme venda pidin kantseldama jne... :D No ja midagi oli veel, aga sellest ajalugu vaikib. :)
Shakespeare-i "Romeot ja Juliat" peab lugema hakkama igatahes... Teisipäeval on vastamine... Õh, vastik. See pole aga nii õudne kui cartesiana kodune töö, nimelt on meil 13 lehekülge täiesti segast teksti mingil totaalselt haigel teemal, millest ma midagi aru ei saa... Sellest tuleb teha sissejuhatus, preambula, tees, antitees, süntees ja mingi vastik kokkuvõte ka veel... Ma ei mõista, kas neil on väga valus kodus või, et neil midagi teha pole... :S Mõtlesin, et hakkan oma uurimistööd juba kokku panema, et saaks mustandi ära esitada lähinädalatel ja nii saaksin maikuu poole vabamalt võtta, aga no kui ma pean vahepeal veel haigeid uurimistöid kirjutama, siis laske mind külll maha, päriselt.
Ahjaa, inka raamatut peaks ka lugema hakkama. :) Ja rollimängu ette valmistama ja ajaleheartiklit otsima ja... :D Oeh, kiireks kisub. :)
Kui midagi meenub, tulen tagasi ja räägin teile. :P

Pildid on siin täna hästi egod (A) . :D Ei, need kõik, peale selle peegli ees "plixi" mängimise pildi nagu Artur ütleb, on kõik musi tehtud. :) Öelge nüüd, et ta mul osav pole (A). :) Kõige osavam ja kõige kallim. :) KMP, MAS, Siimokesekesekesekene. :)

1 comment:

Anonymous said...

Tibukallis, osavusest pole siin juttugi, täiesti algaja mökerdus! :) MASK ;)