Wednesday, April 1, 2009

Don't like the backseat, gotta be first!

Juhhei!

Kevad, viimaks ometi! Eelmine nädal oli jube, hommikul läksid kooli, oli kevad, õhtul tulid koju, oli talv. No kuhu see kõlbab nõnda?!

Eniveis... Vabandama ette ja taha ma ei hakka, sest, et... :D Ma lihtsalt ei hakka. :) Liisa juhtis tähelepanu sellele, et mu blogi hakkab välja surema ja seetõttu võtsin nõuks ja 7.31 hakkasin kirjutama. Täna lähen teiseks tunniks, seega on mul aega natuke. Raiskan oma väärtuslikku keemia järeltööks õppimise aega siin teile midagi kirjutades. :)

Mis siis juhtunud on nende loetamatute päevade jooksul? Hmm... Alustades eelmisest nädalast...

Käisin trennis üle mitme-mitme nädala. :D Kui Heigo küsis:"Teid pole Kätliniga nii ammu näinud, kus te olnud olete?" Siis Kätu muidugi ütles, et me olime haiged, mina noogutasin elavalt kaasa:D . Arvata võite, kumb meist tegelikult ka haige oli... :D Kui Heigo küsis,"Millal te siis terveks saite?" vastas Kätukas, et "vaheaja lõpuks", ja mina noogutasin jälle, eksole. :D Ma sain isegi rattaga sõita. :P Jube šeff oli, 130kcal leidis oma lõpu sel päeval. :P Rattaga sõitmine oli eriti kobe siis kui Kätlin pidi 4 korda ratast vahetama, sest niipea kui ta sadulasse istus, ütles see üles. :D Heigo ei suutnud ära naerda :D . Kui ergomeetritele sõitma läksime, läks Heigo Kätu juurde ja küsis, kas ergomeeter läks tööle... :D Kätlin vahetas kümmet värvi korraga selle peale. :D Ja siis avastasin mina, et mu ergomeetril on kahtlased numbrid ees ja pistsin karjuma. Heigo tuli ja sättis natuke ja mina alustasin siis uuesti tõmbamist ja numbrid tulid tagasi, pistsin jälle lõugama ja Heigo tuli ja küsis:"Mida sa nüüd tahad?" :D:D:D:D ja siis tegi mulle selgeks, et numbrid vahetuvadki kui ma tõmbama hakkan. :D Kutt, kes mu kõrval sõudis, vahtis mind suurte silmadega ja ma olin vist totaalne blondiin.. :D:D
Igatahes oli lõbus. :D Trenni lõpuks teatas Heigo, et järgmine nädal ( ehk siis see nädal ) on veele minek. Siimo, muide, hakkas juba pileteid müüma, et naerda saaksite mu üle. :D encoder@hot.ee - broneerige ära siis... :D

Pühapäeval sain lõpuks oma sprdikooli õpilaspileti ka kätte. Meil oli korvpalli tund kaa... Kujutage nüüd ette: Kerttu, Kätlin ja Aune ja kari poisse korvpalli mängimas... Mis te arvate, kes lõpuks tappa said ? :D jap, meie. :D Mina kiusasin Kätut ja hüppasin al ees pidevalt ja segasin, mille peale Kätlin mind igale poole saatis.
Pärast seda kohutavat jooksmist ja värki, läksime jõusaali... Mina trampisin stepperi peal ja siis läksime 25x3 korda trenažööridele... Kõhulihastel surin ma küll mingi 6nda peal ära vist juba. :D Lõpuks läks asi eriti jubedaks, sest mul hakkas ühel hetkel pilt eest minema, siis kadus heli kõrvust ja jalad läksid totaalselt all nõrgaks. hea oli, et ma suutsin end maha istutada, muidu oleks ma vist maaga kokku põrkunud.. Õnneks läks see ruttu üle ja ma sain edasi möllata. Pärast oli küll nii valus, et anna või otsad. :)

Hmm, mis siis veel... Esmaspäeval tahtsin Siimole kalli teha, kuid tema omakorda tahtis mu käest kinni võtta, mille tagajärjel me käed nii õnnetult kokku põrkusid, et minu käsi alumine oli ja selle tagajärjel üles paistetas, verevalum tekkis ja nüüd nädal aega trenni- ja spordivõimetu olen. :) Nüüd hakkab asi juba natuke üle minema, aga üks käsi on teisest endiselt 2 korda suurem, aga sidet enam vaja ei ole õnneks.
Ahhaa, eile oli ju 1. aprill, haha... :P Ma sain kaks korda Siimot "tillist tõmmata" :P Esimene kord helistasin talle ja teatasin, et läksin traumapunkti ja tuli välja, et mul on käeluu murd ja seega on käsi kipsis. :D Siimo hakkas muidugi hirmsasti vabandama, muretsema ja nii ja kui ma teatasin, et aprillinali oli, siis vist esmapilgul oli ta eriti kuri. :D
Teine kord teatasin talle, et mu emme tahab temaga millestki rääkida... Siimo arvas muidugi, et sellest, miks ta mu invaliidiks lõi. :D Aga jah, ta sai jälle tillika. :P
Muide... päeva uudis - Kerttu sai eile Heinmaaga oma esimese "Viie!" Tõsiselt ka. :O Kuulge, minust hakkab vist inimene saama. :O

Nii, igatahes on kell juba nii palju ja ma avastasin, et mu meigikott on kooli jäänud ja nüüd jooksen ma sellele järele. :P

Tsau!

No comments: