Thursday, December 11, 2008

Karl, Kerttu ja Jänku-Juss

Ma lihtsalt pidin selle ära mainima, kuidas ma eile Karliga linnas käisin. :D
Esmalt ei oodanud ma üldse, et ma Karli näengi, aga mingi imelik mõte käis veel fotograafias läbi, et miks ma küll tunnen, et Karl vastu tuleb. Telepaatia, või mis? :P

Tormasingi siis kodust välja ja otse Karlile peaaegu, et sülle. :D Oh seda rõõmu, me siis muudkui vatrasime ja vatrasime. :P Lõpuks aga mõtles ta, et tuleb minuga šoppama.

Ühes poes käidud, jooksime teise, nimelt oli mul enda vennale Jänku-Jussi kolmandat osa, mida minu õnnetuseks Eedeni filmipoes polnud. Välja tuli aga, et see on linnast üldse otsa saanud, üks eksemplar oli aga... üle jõe Selveris... No, mis te siis arvate, mis me tegime? :D Otseloomulikult jooksime sellele järele. :D Nii lõbus pole mul ikka päris ammu olnud. :D Mida kõike Jänku-Jussi pärast ei teeks. :D Karl näitas mulle oma nilbeid päkapikke ja kõik oli täitsa normaalne ju. :D

Viimaks Selverist saime siis Jänku-Jussi kätte, siis muidugi ei suutnud ma normaalset teedpidi linna minna, mistõttu pidin ringiga muidugi Karli koju saatma ja siis ise linna kappama. :)
Ma tegelt ei suuda ära oodata, mil Karliga pildistama minna saab, aga selle teeme ära, eks ;)?

Igatahes, kojujõudes oli mul kogu Kerttupower otsas, viimase osa jagasin Siimole ära. :O

Tore päev-tore päev:)

Pange soojalt riidesse ja kuulake jõululaule!

2 comments:

Anonymous said...

Kerttupower. :D Mh, nüüd olen siis mina süüdi, et võtsin sult viimsegi ära... :( :D

KelluKalli^^ said...

Ei ole :D