Friday, November 21, 2008

Hommikust!

Kell on juba... 9.14 ja päike on juba päris kõrges, täitsa ilus taevas on. Kauaks ma enam koju ei jää, vaid torman kohe linna peale... Viin oma haige sõrme hooldusesse. Siiani valutab. :( Pärast seda lähen siis väikesele istumisele ja sauna. Ma ei mäletagi, mil viimati saunas käisin.

Tegelikult tundub mulle, et ma kirjutan siia äärmiselt lapsikut juttu, mitte midagi tarka ega lugemisväärset. Lausa häbi hakkab... Ma suudan paremini, tegelikult ka.

Õhtul kirjutan siia midagi mõtlemapanevat, ma luban. :)

Seniks aga,
Ärge külmetage ja lumememme saab veel täitsa ehitada, proovige järele :)

Kerttu

1 comment:

Anonymous said...

Ei ole mõttetu ja lapsik jutt - ma vähemalt sain teada miks sinust täna midagi näha-kuulda olnud pole. :D
Tegelt ma ei viriseks, enda blogisse midagi kirjutades on mul täpselt sama tunne ja see pole tegelt nii. Selleks ju blog ongi. :)

Ja ma elan su sõrmele kaasa!