Friday, November 21, 2008

*Las viib sinuni tuul...*

Tere-tere,

See on minu... 1... 2...3 ...4 ...5 noh... kesteabmitmes blogi juba :). Pole hullu, ehk see on siis nüüd jäädav (ärge lootkegi.:D).

Mis siis täna sai... Hamm... Kehalises õnnestus mul oma küünele 1:0 teha. :) Ärge saage valesti aru - ma ei ole beib, vaid lihtsalt, valus oli ju! :(
Igatahes kehalises sai 12 ringi joostud ja pärast möllasin jõusaalis. (Y) Pärast libisesin sujuvalt koju. :P (Ma ilmselgelt pean oma lõustavajadusi vähendama...).

Ülejäänud tunnid olid suht mõttetud igatahes, midagi kasulikku ei teinud ja päev lõppes üsna kiiresti. Siis läksime Siimoga linna peale ja bussiga koju. ( me ei ela koos, et te teaksite:D).

Nüüd olen siin niisama vaheldumisi nutnud, solvunud, pahas tujus ja muidu ebameeldiv... Mingi masendav masendus on ka peal... Aga läheb üle... Ma loodan vähemalt. :)

Kõik, mis ei tapa, teeb ainult tugevamaks siiski ju. :)

Igatahes käib igaõhtune Jänku-Jussi laks, ma ei tea, kas Karl sellest juba ei tüdine... Öösiti millegi pärast peab tal Jänku-Jussi plaat over and over mängima... *-)

Üsna mõttetu esimene sissekanne oli, aga ma püüan end parandada ja midagi tarka siia kirjutama hakata, tegelt ka. :)

Seniks aga,
Päikest ja lumist nädalavahetust ning ärge külmetage!

Kerttu

No comments: